niedziela, 13 stycznia 2013

White

Jak wspominałam kupiłam wczoraj białą farbę i nie wiem czy śmiać się czy płakać,bo zużyłam już całą! Pomalowałam dwa,a właściwie trzy pudełka używając gąbeczki.Dlaczego? Przymierzam się do ozdobienia ich decoupage. Zdecydowałam, że kupię jakieś ozdobne wzory chusteczek i przykleję je na pudełka. A postawię je,przynajmniej tak myślę, na toaletce (jak tylko ją zakupię!). Z efektu jestem zadowolona i jeśli chcecie to po zakupie odpowiednich środków zrobię małą instrukcję odnośnie tej techniki na blogu.


Hehe-przed i po pomalowaniu ;) Na razie tyle,w najbliższym czasie muszę kupić serwetki!
Jestem z siebie dumna,bo jak na razie piszę codziennie!

20 komentarzy:

  1. u mnie w szkole są z tego zajęcia i osobiście takie rzeczy są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie samo pudełeczko, jak Ty przed malowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :D Podobają mi się takie pudełka, ale sama chyba bym się nie zdecydowała, aby je zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ślicznie to zrobiłaś :)

    buziaki :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o , pewnie zrób instrukcje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. faaajne ;D
    zapraszam do nas! :P
    mbmeryel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog. przejrzałam kilka notek i są bardzo ciekawe, zdjęcia również. :3
    Tak, obserwuję. ;) Liczę na rew.
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję:) też dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no muszę powiedzieć że twój blog zapowiada się ciekawie !
    Będę ti często zaglądać ;)

    Zapraszam do mnie , miło będzie jak chociaż zaglądniesz, jeśli zaobserwujesz będzie jeszcze milej ;) http://mietowyeden.blogspot.com/

    Ja już obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też bardzo bym chciała toaletkę. Fajny pomysł z decoupage'em. Mnie się bardzo dobrze 'przykleja serwetki' klejem wikolowym który kupiłam w Empiku. W ogóle mają tam świetne rzeczy, serwetki, drewniane pojemniki, farby i wszystko, wszystko, wszystko, haha.
    świetny blog, pozdrawiam, zapraszam do siebie i obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. super nagłówek < 33
    fajnie że tak czesto piszesz, i fajnie że masz fajny aparat.
    Booo masz ładne zdjęcia, A ja nie :c dlatego też mój blog EWIDENTNIE na tym traci :c no ale, pewnego dnia, będę miała jeszcze lepszy aparat, you will see :)


    świetnie piszesz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś częściej wpadała to byśmy robiły sesje (haha takie pseudo).
      ewidentnie,tu swojej morduni nie pokażę więc twój blog ewidentnie by skorzystał!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
Odwdzięczam się za każdą aktywność na tym blogu (komentarze,obserwacje itd.) <3