środa, 16 stycznia 2013

Some photo.

Przychodzę do was z kilkoma zdjęciami,które mi się spodobały.Robione na moim (bardzo niskim) poziomie wyszły całkiem dobrze. Oczywiście to moje zdanie,ale uważam że dla was mogą być kompletną porażką!
Ciągle nie kupiłam materiałów do de coupage i chyba nadal nie czuję tych ferii.Dalej siedzę w domu. Wczorajszy wypad na łyżwy był małą odmianą ;) A jak u was? Jak wam mijają ferie,albo jak w szkole? ;p
Przechodzę do zdjęć:









Dzięki,że czytacie i komentujecie-dzięki za motywację!
Pomimo,że nie ma dużo komentarzy to i tak cieszę się z każdego z nich ;)

18 komentarzy:

  1. 2 zdj. jest cudowne :)
    widzę rasę moje psa ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny piesek *.*
    zapraszam do siebie http://trolololololololooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecia bardzo fajne a najfajniejszy ten pies :) Robis dobre zdjecia ... Z czasem beda lepsze i lepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, słodkie zwierzaki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodki piesek ! <3
    I to wcale nie jest porażka,właśnie fajne ;)
    Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnie zdjęcie jest ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie najlepsze moim zdaniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zwierzaki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 to dla mnie rewelacja, świetnie ujęłaś wszystko co znajduje się na zdjęciu :>>

    OdpowiedzUsuń
  10. I just found your blog. I'm loving the photo's and your blog header is so cool!

    xx Mandi
    www.findmeamuse.com

    OdpowiedzUsuń
  11. trampki + śnieg uwielbiam takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, mój były avatar masz :33
    Trampki w śnieg? ZAWSZE SPOKO :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski krokodyl
    Nel♥
    Nie było ci zimno chodzić w trampkach po śniegu?
    Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kociaki, ogólnie fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
Odwdzięczam się za każdą aktywność na tym blogu (komentarze,obserwacje itd.) <3