niedziela, 27 stycznia 2013

School

No to pisze.Czy te dwie osoby,które czytają tego bloga są zadowolone?
Jutro szkoła.Ferie,udane bo udane.W końcu nauczyłam się jeździć na nartach (głównie zjeżdżania w dół stoku na tyłku).Tylko raz byłam na łyżwach,ale to się nadrobi.Z dziewczynami miałyśmy imprezę w samochodzie.One wiedzą o co chodzi XD Zawsze spoko.To tak podsumowując te dwa tygodnie.
A do szkoły z jednej strony chce już iść a z drugiej we wtorek już mi się odechce.Ba!Wystarczyła by mi jedna lekcja na spotkanie z przyjaciółmi.Ale wiecie,tak o 12:00,żeby się wyspać :)
Tym,którzy od jutra zaczynają ferie,życzę miłych dwóch tygodni ;*



9 komentarzy:

  1. Też nie chcę wtorku ;<
    Mam najgorsze lekcje, plecak 10 kg zawsze spoko. ;_;
    Jeszcze przeziębiona a jutro i tak muszę iść, dadzą nam jakieś nowe plany lekcji a zaś nie będzie miał mi go dać, po szkole pewno będę spała, znając życie. Bd tak śpiąca, że masakra xD
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny pies <33

    Ja ferie mam dopiero 11 lutego ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny piesek a to jego spojrzenie urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog! świetne zdjecia :)


    zajrzyj do mnie prosze http://wika-wikaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo. Ja jeszcze nie mam ferii : 3 Gratulacje , że się nauczyłaś . Ja jeżdżę już 5 lat : D
    ŚLICZNYYYY PIESEEEK *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku z jazdą na nartach tak bywa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
Odwdzięczam się za każdą aktywność na tym blogu (komentarze,obserwacje itd.) <3