czwartek, 10 stycznia 2013

The Note.

Obiecałam,piszę.Ale chyba i tak zrezygnuję z przyjemności codziennego pisania.Brak motywacji i jakiegokolwiek pomysłu na notki. Więc dzisiejszy post nie będzie za dobry na tle tego bloga.
Po prostu przyda mi się w organizacji bloga,że tak to ujmę.A na końcu dodam jeszcze parę inspiracji,jak zazwyczaj w postach tego typu.Więc...O czym chcielibyście poczytać na tym blogu?Co zmienić? Wiem,że to może nietrafne pytanie ponieważ większość czytelników wpada tu "na chwilę",a większość komentarzy (z tych góra trzech),jakie się pojawią to będzie coś w stylu "fajne inspiracje".
Wiecie,obiecywałam że będę dzień w dzień pisać przynajmniej przez ferie.No ale jak tu pisać jak się nie wie o czym? Tak,to mój blog-ale koniec końców wy go czytacie! Z tego powodu,liczę że mi pomożecie :)
Zmiana temat!Zaczynacie już ferie,czy jeszcze czekacie?Macie jakieś plany?pochwalcie się ;p




11 komentarzy:

  1. Skoro mieszkasz w Krakowie, a Twoją pasją jest fotografia to może zrobisz posta z zimowymi ujęciami tego miasta? Ja strasznie za nim tęsknię, a na razie nie mogę tam pojechać. Poza tym pisz co u Ciebie, tak po prostu :) Jeśli masz aparat to rób zdjęcia całego dnia i wrzucaj tutaj robiąc takie jakby podsumowanie. Nie wiem jakie jeszcze masz pasję, ale dziel się nimi tutaj :D I nie poddawaj się tak łatwo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ferie cały czas bo nie chodze do szkoły ;)
    masz bardzo fajnego bloga ^^
    śliczne zdjęcia (te spodnie sa boskie xd )
    pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie byb bylo jakbys dodawala swoje zdjecia, jakies sesje zdjeciowe itd.:)
    zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta wyżej dobrze gadać, polać jej ! :D
    No i, hehe, świetne inspiracje XD
    Ja najbardziej lubię czytać o życiu ludzi, to, co sama piszę - zwykła codzienność, tak opisywana czasami staje się nie być nudna. No i więcej twoich zdjęć :3
    Obserwuje
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie :) ja też z Krakowa :) ty jesteś z centrum czy jakieś inne dzielnice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie,to parę lat temu przeprowadziłam się w okolice pod Krakowem.Ale dojazd zajmuje mi niecałe 10 minut,a w Krakowie bywam zwykle 2-3 razy w tygodniu :)

      Usuń
  6. Fajnie :) Ja też Krakowianka :) A ty z jakiej części? centrum czy jakieś inne dzielnice?

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czasami miewam tak,że chcę pisać notki..ale całkowicie nie wiem po czym.Ale wtedy daję sobie spokój.Jak przychodzi mi jakiś temat,to po prostu piszę;)Może też tak spróbuj?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. NIe poddawaj się !! :) Też kiedyś rezygnowałam z codziennego pisania ale to tylko wyszło mi na gorsz!! Możesz zrobić BFF TAG, jakiś wywiad, napisz notkę w której twoi czytelnicy mogą dowiedzieć się czegoś więcej o tobie :).
    Też mam problem z pomysłami na notki ale moi kochani czytelnicy zawsze mi doradzą !:)

    Caroline ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już ferie ^^ :)
    I zgadzam się z osobą wyżej - nie poddawaj się!
    Zapraszam do mnie! Jeśli zaobserwujesz i mnie o tym powiadomisz na pewno się odwdzięczę ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
Odwdzięczam się za każdą aktywność na tym blogu (komentarze,obserwacje itd.) <3