piątek, 18 stycznia 2013

I can't speak

Stało się,nie mogę mówić.I co teraz?Mam pisać na kartkach? :)
A tak po za tym,bo to przecież takie interesujące...!To nie mam kompletnych pomysłów na notki.Jednak będąc uziemiona w domu,bez możliwości wyjścia i zrobienia kilku zdjęć czuję się dziwnie.Tak jakoś nietypowo.
Aha,no i pomyślałam sobie,że takie codzienne pisanie nic nie wnosi.Ale chciałabym wytrzymać z tym chociaż tydzień.O ile to możliwe będę robić notki tematyczne.Chociażby coś w rodzaju-co sądzę o... itd.Tak po prostu jak przyjdzie mi coś do głowy.Najwyżej uznacie,że jestem kompletnym wariatem i zaczną się pojawiać komentarze od "anonimków",heh.To co?Życzcie mi powodzenia ;)


24 komentarze:

  1. anonimki są.. no nie będę tutaj wulgaryzmować. W każdym razie ja tylko czekam na takie posty! <3 jestem twoim wiernym czytelnikiem Gargulcu :*
    pisz ile się da, ile wlezie !:) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj. zdrówka !
    w tym roku moja mama też straciła głos ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog ! współczuję :<< .
    i życzę Ci powodzenia :D:D.
    + obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeeh mnie też coś dopada, cały dzień skrzeczę jak jakaś żaba :/
    No więc zdrowiej i nie przestawaj robić zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejaa. : o . Dlaczego nje możesz mówić? :C .. współczuję. i powodzenia ;DD ;*
    zapraszam też do nas:D mbmeryel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam kiedyś zmuszona do pisania na kartkach :D Strasznie denerwujące :D I, jak zawsze, życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj do zdrowia :) Przynajmniej masz czas oglądać serial :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę zdrowia :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja rok temu miałam zanik głosu, bo miałam zapalenie krtani itd, przez miesiąc do szkoły nie chodziłam :o
    wracaj do zdrowia :*
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obs, za obs >? jak to zrobisz napisz w moim koment. i ja zrobie ten sam gest :* piękny i boski blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :D

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog :D
    + zapraszam do mnie : przez-stylowe-okulary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No to powodzenia:D
    Zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimki są takie kochane i słodkie.

    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdrowka i powodzenia w pisaniu..!
    a anonimami sie nie przejmuj..! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz niesamowity nagłówek ! : )

    OdpowiedzUsuń
  18. BYŁAM Z CIEBIE TAKA DUMNA. A TERAZ SIĘ ZAWIODŁAM.
    AGU, GDZIE POSTY, HMM? :)
    UMARŁAŚ ? :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Życze powodzenia i szybkiego powrotu do zdrowia :D
    + Obserwuję ; ))
    zapraszam: http://niby-slodko.blogspot.com
    ; ))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
Odwdzięczam się za każdą aktywność na tym blogu (komentarze,obserwacje itd.) <3