sobota, 12 stycznia 2013

Collage

Dzięki,za wszystkie pomysły,jeśli chodzi o poprzednią notkę.Na pewno postaram się je wykorzystać.
A na razie przymierzam się do robienia kolażu.Ostatnio wycięłam masę zdjęć z starych,przeczytanych już gazet i teraz zamierzam je przykleić na papier.Zaliczyłam dziś wizytę w papierniczym i kupiłam 3 brystole (niestety nie było białych) srebrne i białą farbkę,która przyda mi się do de coupage. Życzcie mi cierpliwości przy klejeniu.



Jeden kolaż już dziś zrobiłam,zauważyliście?

9 komentarzy:

  1. Zauważyliśmy ;) I podziwiam, ja nigdy nie miałam cierpliwości do zabaw z klejem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolaże :) Jak dużo zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny! :DD
    zapraszam do mnie: mbmeryel.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na to samo! :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, ja bym nie miała cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super super super :)
    Widze ze mamy podobne zainteresowania :3
    Tez kleilam tak jakby collage, tyle ze na wszystkich scianach : http://kacikmadzi.blogspot.com/2012/10/diy-fotosciana-diy-photowall.html

    powodzenia w klejeniu, wiem ze się przyda, ja myslalam ze umre jak kleilam swoja D:

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz :)
    Twój blog również przypadł mi do gustu ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te kolaże. :)
    zapraszam do mnie ^^
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
Odwdzięczam się za każdą aktywność na tym blogu (komentarze,obserwacje itd.) <3