środa, 2 stycznia 2013

Card

Jak tam w szkole?U mnie źle.Jestem przygnębiona i ogólnie jest...tak jakoś smutno.U mnie,bo nie można tego powiedzieć o sytuacji moich znajomych.A zresztą!Czym się przejmować?
Rano nieco humorek poprawiła mi kartka,którą dostałam od (widocznie) dawnej przyjaciółki link do jej bloga. Bardzo pozytywny akcent dnia.Głupio mi tylko,że ja nie dałam jej kartki,którą dla niej kupiłam! Poczeka chyba rok,bo już trochę późno :*
Napiszcie co tam u was i o czym chcielibyście przeczytać!

9 komentarzy:

  1. Głowa do góry, wszystko co smutne minie i będzie dobrze ;) A ja poczytam wszystko, co napiszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka :) Dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej bardzo ładna kartka, nie dziwię się że poprawiła ci humor ;)

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no ładna ta moja karka, ładna.
    A ty powinnaś ewidentnie DAĆ NA LUZ <3
    ja mam bardziej przekichane, i to ja powinnam się dołować, ale nie!
    Będziemy very positive .. :)
    Ok ?< 3 Dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kartka ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliiiczna kartka. :) Życzę Ci powodzeeenia . Niech Ci się ułoży *,*
    Pozdrawiam, Kaaarmeelek :3.
    http://kaaaarmelekx3.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka, życzę dużo uśmiechu ^_^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
Odwdzięczam się za każdą aktywność na tym blogu (komentarze,obserwacje itd.) <3