sobota, 15 grudnia 2012

Advent fair in Cracow

Na dzisiejszych zajęciach pojechaliśmy w okolice Galerii Krakowskiej i właściwie chodziliśmy po rynku. Celem był reportaż z targów świątecznych.Ogólnie Kraków nie jest jeszcze ozdobiony lampkami,choinkami itd. jednak coś tam się pojawiło. Powoli czuć bożonarodzeniowy klimacik. Na początku będą zdjęcia z targów na rynku,a potem spod Galerii. Mam ich całkiem dużo ;)




























Naprawdę dodałam ogromną ilość zdjęć.Ale jestem z siebie dumna,że w końcu napisałam ;)
Dobranoc!

15 komentarzy:

  1. Super wyszły te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ! : )
    + jak masz chwilkę, wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny blog! Zdjęcia są mega oryginalne ! <3
    Zapraszam do mnie, u mnie przepis na body chain :)
    Dodajemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, a jak zrobiłam śnieg proszę bardzo:

    Tu masz jedną stronę jak wstawić śnieg na swojego bloga, u mnie niestety nie chciały działać te śnieżynki :( ale może u Ciebie zadziałają :)
    http://nastka-msp.blogspot.com/2011/12/jak-wstawic-snieg-na-bloga.html

    a tu drugą z której skorzystałam :) i wszystko zadziałało http://pomocnicy.blogspot.com/2012/10/jak-zrobic-padajacy-snieg-na-twoim-blogu.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ago! Zrobiłaś super zdjęcia! <3 I ten padający śnieg też jest super i to tło, wogóle twój blog jest świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam kiedyś w Krakowie i dzięki tym zdjęciom moje wspomnienia ożyły ; ) dziękuje ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow ile ozdób :) raaaj :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
Odwdzięczam się za każdą aktywność na tym blogu (komentarze,obserwacje itd.) <3