wtorek, 13 listopada 2012

Nowa Huta

Nie lubię tego uczucia,kiedy wracam z zajęć i przeglądam setki zdjęć a żadne nie jest dobre.To po prostu wielkie rozczarowanie.Może nie robię najlepszych zdjęć,ale...ani jedno?!Popsułam sobie tym humor.
Zaraz dodam zdjęcia (muszę je jeszcze wybrać).To miała być notka z odpowiedziami na pytania,ale to za dużo pisania.
Jeszcze nie otworzyłam książek, ale mam wrażenie że nie ma potrzeby.A to jest jednoznaczne z tym,że jutro ktoś mnie weźmie do odpowiedzi,posypią się braki zadań i gorsze oceny.Po napisaniu posta się pouczę a potem może wyciągnę Julkę z domu ;]









 Milordzie...


3 komentarze:

  1. swietne zdjecia:D

    Może masz ochotę na zakupy? U mnie do wygrania bon na zakupy do takich
    sklepów jak : C&A, H&M, New Yorker czy Reserved :) Zapraszam :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga złe? Robisz świetne zdjęcia! Każde, naprawdę każde jest bardzo dobre jeśli nie rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
Odwdzięczam się za każdą aktywność na tym blogu (komentarze,obserwacje itd.) <3