sobota, 17 listopada 2012

Lego

To znowu ja! Teraz piszę bez przerwy,a potem pewnie pojawi się przerwa na pół roku :p
Czy ja nie powinnam się uczyć?Nieee,po co...Obejrzałam już 1 sezon Castla i zabieram się za drugi,ale przełożę to już chyba na jutro.Planuję za niedługo wyjść z domu jak tylko aparat skończy się ładować.
Nudziło mi się, wiecie jak jest.A mój brat bawił się akurat klockami lego.Muszę przyznać,że to całkiem wciągające:


HeHa,no tak bywa jak trzynastolatka bawi się zabawkami dla dzieci 4+

9 komentarzy:

  1. haha świetny gif ;D

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu : H&M, New Yorker, C&A lub Cropp. :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha! Aga! To jest boskie <3 Jesteś strasznie pomysłowa :D
    Ja też się bawię ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog :) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham klocki lego ♥♥ Chętnie bym się pobawiła właściwie. Jak zrobiłaś ten 'mini filmik'? Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. przynajmniej sie nie nudzilas;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Super gif! rób ich więcej :D


    zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha genialny pomysł! Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha genialny pomysł. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
Odwdzięczam się za każdą aktywność na tym blogu (komentarze,obserwacje itd.) <3