środa, 24 października 2012

Waiting for winter

 Dość dawno nie pisałam.W piątek znów mam fotografię,więc po zakończeniu tematu napiszę jakąś poważniejszą notkę.Póki co nie mam nic specjalnego,ale mogę sobie tu z wami pogadać :\
Pewnie zauważyliście,że nie mam za ciekawych pomysłów na posty.Podsuńcie mi coś w komentarzach ;)
Jeśli chodzi o szkołę,to jest całkiem ok.Po za tym,że w tym momencie powinnam uczyć się chemii...
A u was?(Widzicie,że naprawdę nie wiem co napisać).
Planuję notkę "my way of learning".Nie wiem czy to do końca dobry pomysł.
W piątek ma spaść śnieg!Nie mogę się doczekać tej chlapy.Nie,no,mam nadzieję,że to będzie jakiś porządniejszy śnieg :P
Ok,ta notka do niczego nie prowadzi.To żegnam!
2011



Mój styl pisania mnie dobija! :P

1 komentarz:

  1. też czekam na zimę, a szczególnie na święta!:) a zdjęcia bardzo fajnie oddają charakter notatki;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację :)
Odwdzięczam się za każdą aktywność na tym blogu (komentarze,obserwacje itd.) <3